BLOG EKSPERCKI

Marketing Automation i jego możliwości zwiększania sprzedaży


Zwiększa sprzedaż, oszczędza czas i ułatwia zarządzanie komunikacją z klientami.

Poznaj podstawowe funkcjonalności marketing automation

Szeroki dostęp do Internetu w Polsce znacząco zmienił zachowania zakupowe klientów. Proces zakupu stał się bardziej skomplikowany i znacznie trudniejszy do skontrolowania dla producentów. Społeczeństwo zyskało dostęp do praktycznie nieograniczonego źródła wiedzy na temat produktów. A także – do opinii innych użytkowników produktów. W przypadku produktów dostępnych przez internet, olbrzymią rolę zaczęły pełnić porównywarki cen, pozwalające znaleźć w kilka sekund najkorzystniejszą ofertę sprzedaży.

Czytaj więcej na YOULEAD.pl



Zapraszamy do współpracy deweloperów mieszkaniowych



Wydawcą portalu Akademia Dewelopera / Rynek Pierwotny jest PropertyGroup Sp. z o.o.