10 narzędzi, które usprawnią Twoje działania marketingowe

11/4/2022
Artykuł
Dla pośrednika
Dla dewelopera

Google Analytics, NapoleonCat, Brand24, GetResponse czy Senuto.
Poznaj 10 narzędzi, które pomogą Ci usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe, a także zaoszczędzić czas.

W dobie prężnie rozwijającego się digitalu praca marketera nie jest łatwa, a lista jego obowiązków rośnie. Dlatego warto korzystać z przydatnych narzędzi, które pomogą Ci usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe, a także zaoszczędzić czas.

Poznaj 10 z nich!

1. Analiza ruchu na stronie


Google Analytics to niezwykle popularne narzędzie będące niemal absolutną koniecznością, jeśli chodzi o analizowanie statystyk stron i serwisów internetowych. Dostarcza ono wielu cennych danych dotyczących m.in. demografii odbiorców i ich zachowania na stronie, sesji i odsłon, liczby odwiedzin na stronie i poszczególnych podstronach, czasu na nich spędzonego, udziału poszczególnych kanałów w pozyskanym ruchu, czy też współczynnika konwersji. Dobrze skonfigurowany Google Analytics daje wiele możliwości w zakresie analityki strony i ruchu na niej, a także tworzeniu zaawansowanych raportów.

2. Optymalizacja pod SEO


Senuto jest przydatnym narzędziem SEO, służącym do analizowania i optymalizowania strony www i działań podejmowanych w celu zwiększenia jej pozycji w rankingu Google. Przede wszystkim umożliwia ono monitorowanie i analizowanie widoczności strony w Google na różne słowa kluczowe. Drugim istotnym elementem Senuto jest ogromna baza słów kluczowych. Dzięki niej wyszukasz odpowiednie frazy, które pomogą w przeprowadzeniu efektywnych działań SEO i optymalizowaniu treści na stronie. Co istotne, Senuto pozwala także analizować działania konkurencji w zakresie SEO.

Zobacz także
Zobacz także
Zobacz także